vineri, 20 ianuarie 2012

Cros la Plaiul Foii

Final de saptamina...
ce mai e de facut? Vremea e schimbatoare si ne plictisim sa tot vedem cum arata cerul pe webcam.
Vineri 20 ian 2012
Daca am facut pina acum sporturi diferite de ce nu am continua?
Plecam pe la 12 din Predeal spre Zarnesti. Dimineata ne energizam bine fiindca vom ne vom supune unui semi-maraton. Eu nu prea stiu ce inseamna, dar stiu sigur ca nu am mai alergat atita cale.
pe la poalele Craiului
Ne echipam si la cca 13:16 incepem alegarea. Noam ramine in urma, si ne vom descurca singuri cu dulaii de la cabanele intilnite. Imi e greu pe primii 2- km . Timpul trece, alergam pe zapada pe drumul circulat rar de masini ori carute. Sosesc linga bif spre ref Diana. Continui. Sosesc la Plaiul Foii dupa 56 min, alergind 10,5km. Vai de picioarele mele. La vreo 2 min soseste si Noam.
la Plaiul Foii dupa 10,5 km
Plecam in alergare spre Zarnesti. Incepe sa burniteze, e aproape ploaie. Ii simt rasuflarea lui Noam. Alergam cot la cot. Dupa fiecare km imi spune ce distanta mai avem. 8-7-6-5-4-3
Noam
Simt cum reduc viteza si Noam o ia inainte. Nu cu mult, poate cu 30 sec la linia de finish.
Dupa inca 56 min si 10,5km sosesc la masina. Super...
dupa 21 km Zarnesti-Plaiul Foii si retur
Vai de muschii mei mai tirziu, acum trebuie sa merg. E o premiera pt mine, poate o MARE PROSTIE.
Ploua...plecam spre Predeal unde ninge ca iarna. Of...iar inotam in nameti!
Seara abia reusesc sa urc/cobor din tren. Simbata, asa de plictiseala mai fac vreo 5km cu bicla.

Album foto la: https://picasaweb.google.com/101018020664577344875/CrossLaPlaiulFoii20ian2012

Niciun comentariu: